stopzetting samenwerking M&M en Proximus

Ken
Ken

Blijkbaar heeft Miles & More de samenwerking met Proximus stopgezet en kunnen er geen Bizz Club punten meer omgeruild worden in Miles & More miles.

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    Was dat niet al een tijdje?

  • VDW
    VDW
    edited april 2017

    Bizz kon nog, Premium leden konden inderdaad al een tijdje niet meer.

    Edit: Staat er nog tussen bij mij.

  • Frosch
    Frosch

    Gaat af en aan. Is al eens weg geweest maar verschijnt dan plots weer, kan je geen lijn in trekken.

  • bhermans
    bhermans

    Heb je wel genoeg punten? Anders zie je de opties om om te ruilen niet.

  • Ken
    Ken

    Nog eens gecheckt en blijkbaar is er een uitdoofscenario...

    "Helaas moeten wij u meedelen dat de Miles &More optie niet meer aangeboden word in onze catalogus. Enkel de miles and more optie van 25.000 miles voor 28700 punten is momenteel nog beschikbaar tot eind dit jaar. Daarna vervalt ook deze."

    Dus moet ik nog voor het einde van het jaar aan genoeg punten geraken (huidig saldo 18424). Dus als er nog iemand punten heeft die gaan vervallen, mag je ze altijd overdragen aan mij. Punten zijn namelijk vrij overdraagbaar.

    Graag via privé-bericht.

  • Ken
    Ken

    Repost : Iemand nog Bizz Club punten over? Ben bereid er iets voor in ruil te geven. Graag privé-bericht.

  • VDW
    VDW

    Ik zal +/- 2500 punten tekort komen om nog een laatste keer de 25 000 miles te kiezen. Mocht iemand tussen nu en eind december 2500 bizz club punten kunnen missen, hoor ik het graag in PB. In januari kan ik de punten terugsturen.

  • NielsMattheeusen
    NielsMattheeusen

    Dit weekend is er een actie van -10% op alle aankopen met Bizz Clubpunten. Dus nu tijdelijk maar 25.830 punten voor 25.000 mijlen. Helaas lukte het me niet om deze aan te kopen omdat er telkens een foutmelding kwam bij het invoeren van mijn accountnummer. Een korte zoektocht op het internet leerde dat dit een probleem is dat al langer bestaat bij proximus...
    Heeft iemand hier nog een idee / oplossing?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!