Partner Plus Benefit

Ken
Ken
edited maart 2017 in Airline loyalty

Heeft er iemand al op naam van zijn/haar firma een Partner Plus Benefit bij Brussels Airlines/Lufthansa?
www.brusselsairlines.com/nl-nl/b2b/info-en-diensten/bedrijven/PPB.aspx
Op die manier kan je voor je vluchten (en die van je medewerkers) BenefitPoints verdienen op naam van je firma en dit bovenop de miles die je in je persoonlijke Miles & More account verkrijgt.
Zijn er addertjes onder het gras? Wat weerhoudt mij om al mijn vluchten (ook de niet-beroepsgebonden) daarop nogmaals te crediteren?

Berichten

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Dat zou in principe wel kunnen als jij de firma account kan beheren. Ik dacht wel dat die met een credit card import werken, dus bv. een bedrijf creditcard gekoppeld aan de PPB om zou automatich vluchten te registreren. Het gaat niet automatisch, dat was een (zure) vergissing om dat aan te nemen. Heel wat punten laten schieten omdat niemand er naar om keek, totdat bleek dat er geen enkele vlucht was bijgeschreven. Je kan wel 12 maanden retroactief crediteren dacht ik, maar dan is het zoeken naar ticket nummers etc.
    In pricincipe kan het lucratief zijn om de PPB punten te gebruiken en je persoongebonden punten zelf te behouden. Echt deontologisch is het wel niet. Wel interessant om jezelf naar business class te upgraden als er een economy policy geldt.
    Zelf nog geen punten opgenomen via PPB, ook nog nooit met huin klantendienst gebeld, vraag me inderdaad ook af of zij meer 'power' hebben en je betere beschikbaarheid etc kunnen aanbieden.
    Weet ook niet of je award tickets ook nog op andere namen kan boeken (geen medewerkers). Denk wel dat die punten bij PPB maar 36 maand gelden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!